Nume proiect: “Crestem impreuna…”
Initiator, Organizator : Asociatia “Familie Sanatoasa” (AFS)
Parteneri etape derulate: Phillips-Avent, Humana, Bioclin, DHU, Bayer, Graco, Plafar-Centrofarm, Eurokids, StenSure/CordBloodCenter/Inscientiafides, FriendlyOrganics, Bebikut, Alimente speciale.ro, Belladonna-Bloome,Jonzac, Bucovina/AquaCarpatica, PapTot, Forbes, AFS Project
Istoric Desfasurare proiect:
Lansare – iarna 2011: cu sprijinul partenerilor si clinicilor/cabinetelor medicale private
Derulare – annual, in etape consecutive de cate 12 luni; derulare continua
An 2012: 21.500 contacte unice in 22 clinici medicale partenere
An 2013: 18.000 contacte unice in 18 clinici medicale partenere
An 2014: 18.000 contacte unice in 23 clinici medicale partenere
An 2015: in desfasurare (~18.000 viitoare mamici)
Slogan campanie:
“Un parinte bun este un parinte informat . Ai grija de sanatatea ta si a bebelusului tau!”
Segment public implicat /target educational:
Femei insarcinate – Program special de sampling targetat in clinicile ce ofera servicii ecografie fetala 3D-4D (la ecografie morfofetala, sapt 18-23 sarcina), program conceput pentru a veni in ajutor tinerelor mamici. 1400-1500 mamici din Bucuresti primesc lunar gratuit kitul cu informatii esentiale, de la AFS, prin intermediul medicilor si asistentelor.
Familii, institutii, companii – clinici si cabinete medicale private
Participanti voluntari:
Clinici si cabinete medicale private ce ofera servicii de ecografie fetala 3D-4D – anual 20-30 clinici si cabinete/lunar
Concept proiect:
Femeile insarcinate primesc lunar kitul cu informatii esentiale, de la AFS, prin intermediul medicilor si asistentelor. Kitul util conţine:
Publicatie speciala AFS si publicatii speciale cu informatii esentiale si pretioase, atat de necesare in lunile 6-9 de sarcina si primele momente dupa nastere, informatii de ultima ora
Broşuri /materiale informative de la parteneri
Produse/ miniproduse de la parteneri; Mostre de produse de la parteneri
DVD amintire de la AFS- ce va contine primul filmulet eco 4D al viitorului bebe – va fi inscriptionat si oferit de catre medicul specialist pe suportul ce se regaseste in kitul/boxul special “Crestem Impreuna…”
Materiale informative promotionale de la parteneri
Sfaturi competente legate de toate problemele bucuriile si transformarile care apar în timpul celor 9 luni de sarcina de la cei mai buni medici ginecologi, studii clinice pe intelesul tuturor, informatii de ultima ora despre produse si tehnici medicale si paramedicale (sarcina in lunile 6-9, sanatate, analize, nutritie, psihologie, cuplu, echilibru emotional) etc
Nasterea, cel mai emotionant eveniment din viata unei femei este prezentat cu toata atentia pe care o merita – tot ce trebuie stiut si pregatit
Cel mai frumos, dar şi plin de provocări si culoare este primul an din viaţa copilului – sfaturi extrem de utile despre primele 2 saptamani ale nou-nascutului
Un parinte bun este un parinte informat, iar partenerii nostri vor aborda teme de dezvoltare (limbaj, motricitate, senzorial, socializare etc), sanatate, educaţie – info necesare a fi cunoscute din timp
Noutati in domenii de interes special -diete potrivite, psihologie pe intelesul tuturor si sfaturi medicale competente, liste utile cu materiale ptr spitalizare, ptr suport ulterior, ptr mama si bebe
Publicatiile speciale si materialele informative cat si produsele specifice ofera tinerelor dar şi experimentatelor mame:
Incredere oferita de articolele sau expunerile realizate de catre, sau prin consultarea si coloborarea cu specialisti in domeniu
Angajamentul dovedit de parteneri prin interactiunea continua si directa prin produse dedicate si de calitate
Informatiile esentiale abordate:
Sarcina si nastere
Nou-nascut (0-2 saptamani)
Sanatatea, frumusetea si echilibrul emotional al mamei
Alimentatie sanatoasa, psihologie, educatie, familie
Descoperiri si informatii/produse medicale de ultima ora
Liste uzuale materiale si analize necasare pe etape de dezvoltare fat si nou-nascut
Beneficii directe public si parteneri:
Puternic brand awareness – Clubul “Crestem impreuna…”
Target bine definit si tintit
Advertising focusat
Posibilitatea accesarii unei valoroase baze de date AFS (mamici si copii)
Crearea brand loyalty prin intruziune timpurie in noul ciclu de viata
Comunicare controlata pe target group;
Pierderi limitate sau excluse ale materialelor info si mostrelor de produs (public tinta selectat)
Marketing si PR:
Articole si stiri pe site-uri AFS si ale Partenerilor
www.familiesanatoasa.ro; www.alimentatiecopii.ro; psihologiacopilului.ro; www.farmaciacopilului.ro
Facebook – pagini si campanii individuale; concursuri cu premii sustinute de parteneri
Bannere pe site-urile AFS si site-uri partenere
PR ziare/reviste print si online/ grupuri suport/ site-uri speciale proiecte si campanii ONG
Comunicate de presa, comunicate pe site-uri speciale ONG-uri la initierea si finalul fiecarei etape
Proiect AFS de educare si informare a femeii insarcinate cu privire la elemente specifice sarcinii = 3 ani, peste 57.000 viitoare mamici, 30 clinici, 16 companii partenere