Paste your Google Webmaster Tools verification code here

Psiholog Alina Mirela Trofin

copiii-cu-autism-intre-integrare-si-lupta-cu-sistemul-despre-toleranta-si-acceptare-la-asta-i-viata-118428Experienţă profesională:
Atestat de liberă practică în specialitatea Psihopedagogie specială – logopedie (cod 09594), treapta autonom (octombrie 2010)
Psihopedagog şi Logoped – SCPP „Gropeneanu & Trofin – Psihovision” Constanța (aprilie 2011-prezent). Responsabilităţi:
Evaluarea psihologică a copiilor cu diferite tulburări în dezvoltare (autism, ADHD, retard mintal, tulbuări de limbaj).
Realizarea planurilor de intervenţie personalizate.
Aplicarea programelor terapeutice la copiii cu tulburări din spectrul autist, sindrom Down, sindrom West, retard mintal, întărziere în dezvoltarea limbajului.
Consilier terapii comportamentale şi voluntar în cadrul Asociaţiei “Sport pentru Autişti România” (2011 – prezent)
Lector în cadrul workshop-urilor “Terapia 3C – coordonare, concentrare, conştientizare” (martie 2014 – prezent)
Organizator şi facilitator al workshop-urilor “Copiii cu autism şi ADHD şi şcoala de masă” (martie, aprilie 2015) – Constanţa, Năvodari, Mangalia
Colaborator revista online de psihologie www.ultrapsihologie.ro (februarie-mai 2015)
Voluntar „Centrul de zi pentru copiii cu autism”, Constanța (septembrie 2009-iunie 2010)

Afilieri profesionale:
Colegiul Psihologilor din România

Formare şi pregătire profesională:
Master în psihologie. Universitatea Ovidius Constanța, Facultatea de psihologie și științele educației, Master „Psihodiagnoza complexă a personalității” – absolventă iunie 2011
Licențiat în psihologie. Universitatea Ovidius Constanța, Facultatea de psihologie și științele educației – specializarea Psihologie – absolventă iunie 2009
Curs dezvoltare personală “Logopedia în manieră experienţială”, Constanţa, 27-28 iunie 2015
Cursul “Implementarea şi coordonarea planului de intervenţie în Tulburările de spectru autist”, Bucureşti, octombrie – decembrie 2014
Conferința „Consilierea școlară între provocări și paradigme”, Constanța, 31 mai -1 iunie 2013
Workshop „VIA –  o nouă metodologie de consiliere în carieră”, Constanța, 31 mai 2013
Workshop „Evaluarea preșcolarului în funcție de context: suspiciune clinică, respectiv supradotare”, Constanța, 31 mai 2013
Workshop „Observația cea mai memorabilă, tehnică de lucru în consilierea psihologică”, Constanța, 01 mai 2013
Seminar ,,O singura voce pentru dizabilitate”, Constanta, 02 februarie 2013
Conferința „Aplicații practice în dezvoltarea psihologiei”, București, 24-25 noiembrie 2012
Workshop „Demers experiențial în psihodiagnoza copilului și a familiei”, 25 noiembrie 2012
Workshop „Efectele comunicării disfuncționale asupra comportamentului si strategii reparatorii”, Constanta, 04 aprilie 2012
Conferința „Fiecare copil contează. Învață să trăiești cu ADHD”, București, 8-9 iunie 2012
Training „Intervenție terapeutica in autism prin metoda Eu sunt special”, Constanta, 24-25 februarie 2012
Curs „Tehnici de terapie cognitiv-comportamentala si analiza comportamentala aplicate in tulburările de spectru autist”, Constanta, martie-mai 2011
Curs „Intervenții terapeutice în recuperarea persoanelor cu tulburare de spectru autist. Aplicații terapeutice practice”, București, 20-25 august 2011 (Proiectul „Si ei trebuie sa aibă o șansa”, Romanian Angel Appeal)
Practică supervizată în cadrul proiectului  „Si ei trebuie sa aibă o șansa”, februarie-septembrie 2012
Workshop „Direcţii moderne în psihopedagogia specială”, Constanţa 2010
Workshop „ Strategii de dezvoltare a competenţelor socio-emoţionale la copii: SELF KIT”, Constanţa 2010
Workshop „Modelul trans-teoretic al schimbării de comportament”, Constanţa 2010
Seminar „Copilul cu deficit de atentie…parentala”, Constanta, februarie 2009
Training „Intervenţii validate ştiinţific în dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale la copiii şi adolescenţii cu tulburare de spectru autist”, Constanţa, 3 octombrie 2009
Training „Modalităţi de evaluare şi diagnostic în tulburarea de spectru autist la copii şi adolescenţi”, Constanţa, 2 octombrie 2009

Apariţia media:
http://www.reporterntv.ro/stire/cursuri-gratuite-pentru-educatorii-si-invatatorii-care-vor-avea-in-clasa-si-elevi-autisti
http://www.ntvonline.ro/emisiuni/asta-i-via-a/galerie-video/5878
http://ultrapsihologie.ro/echipa/psiholog-alina-mirela-trofin/
http://cronicadefalticeni.com/2015/06/08/activitati-in-cadrul-workshop-ului-terapia-3c-la-gradinita-speciala-din-falticeni/
http://www.reporterntv.ro/stire/copiii-cu-autism-intre-integrare-si-lupta-cu-sistemul-despre-toleranta-si-acceptare-la-asta-i-viata
http://www.tvlitoral.ro/1-din-18-de-copii-din-lume-se-naste-cu-o-afectiune-din-spectrul-autist/

Site-uri administrate:
http://interventiepsihoeducationala.blogspot.ro/
http://psihovision.blogspot.ro/
Feed-back-uri primite de la profesori şi educatori în urma cursurilor „Copiii cu autism şi ADHD şi şcoala de masă”:
„Îmi place deschiderea, firescul, dorinţa de a găsi soluţii”
„Este remarcabilă trecerea, fără a fi abruptă, de la partea teoretică la cea practică a cursului”
„O prestaţie inovatoare, deschisă către comunicare”
„Se vede implicarea, dorinţa de oferi informaţiile transmise în vedera aplicării lor, seriozitate, responsabilitate, atitudine pozitivă (deshidere), colaborare, spontaneitate”
„Cel mai mult am apreciat descrierea situaţiilor concrete, deschiderea pentru împărtăşirea experienţelor personale”
„Am apreciat posibilitatea de a-ţi exprima liber nedumeririle, întrebările (caracterul liber, deschis al sesiunii) şi starea de confort şi echlibru creată”